System CRM - Moduł CRM
System CRM umożliwia zarządzanie relacjami z klientem poprzez Moduł CRM w bardzo szerokim zakresie. Dodatkowo w module tym mamy możliwość podglądu Umów z Klientem, Zamówień, Sprzedaży, Zakupów, Reklamacji oraz wiele innych funkcji.
Główna funkcjonalność Modułu CRM:
- zarządzanie Kampaniami,
- wyróżnianie Kampaniami nieaktywnych,
- rejestrowanie i edycja Szans Sprzedaży w ramach Kampanii,
- wyróżnianie Szans Sprzedaży nieaktywnych,
- rejestrowanie Zamówień w kontekście Szans Sprzedaży,
- rejestrowanie i edycja Zadań/Zdarzeń w kontekście Szansy Sprzedaży,
- wyróżnianie Zadań/Zdarzeń nieaktywnych,
- rejestrowanie i edycja Zapytań Ofertowych w kontekście Szansy Sprzedaży,
- rejestrowanie i edycja Wymagań klienta w kontekście Zapytań Ofertowych,
- wyróżnianie Wymagań klienta nieaktywnych,
- kalkulacje Zapytań Ofertowych,
- wyróżnianie kalkulacji Zapytań Ofertowych nieaktywnych,
- rejestrowanie i edycja Ofert w kontekście Zapytań Ofertowych,
- wyróżnianie Ofert nieaktywnych,
- rejestrowanie i edycja Kontrahentów,
- statusy Kontrahentów (5 kategorii),
- okres widoczności Kontrahenta w systemie,
- podgląd Umów z Kontrahentami,
- wyróżnianie Umów niezatwierdzonych,
- podgląd Zamówień Kontrahentów,
- wyróżnianie Zamówień niezatwierdzonych,
- podgląd Sprzedaży do Kontrahenta,
- podgląd Zakupów od Kontrahenta,
- podgląd wszystkich Zakupów,
- podgląd Reklamacji Kontrahenta,
- wyróżnianie Reklamacji o nie ustalonym statusie,
- definiowanie i edycja Lokalizacji,
- analiza danych CRM bieżących oraz historycznych z wykresami,
- filtrowanie danych,
- dodawanie załączników dla dowolnych danych modułu,
- bieżący status załączników,
- stopień zaawansowania prac nad załącznikami,
- zaawansowanie wykonania załączników w głównej grupie,
- delegowanie załączników do innych modułów,
- przegląd delegowanych załączników do bieżącego modułu,
- stopień zaawansowania prac nad delegowanymi załącznikami,
- zaawansowanie wykonania załączników delegowanych w głównej grupie,
- potwierdzenie zapoznania się z delegowanymi załącznikami,
- Okresy Rozliczeniowe,
- Bieżący status Okresu Rozliczeniowego,
- Czas Pracy w kontekście własnej Komórki Organizacyjnej,
- Czas pracy Pracowników Komórki Organizacyjnej w wybranym miesiącu w rozbiciu na rodzaje godzin,
- Dla Komórki Organizacyjnej szczegółowo w wybranym miesiącu: urlopy, L4, nadgodziny,
- Bieżąca kontrola czasu pracy dla Komórki Organizacyjnej,
- Ilość roboczogodzin dla Komórki Organizacyjnej w Okresie Rozliczeniowym,
- Bieżący status danych Komórki Organizacyjnej,
- Godziny Komórki na Projekty,
- Czas pracy Pracownika w wybranym miesiącu w rozbiciu na rodzaje godzin w kontekście obowiązujących umów o pracę,
- Dla Pracownika szczegółowo w wybranym miesiącu: urlop, L4, nadgodziny, pozostały urlop do wykorzystania,
- raporty.
W module tym dostępne są następujące podmoduły: Czas Pracy Pracowników, Lokalizacje, Zarządzanie Załącznikami, Analiza danych CRM.
Standardowo Moduł ten oferuje 22 raporty w pełni pokrywających jego funkcjonalność.