Moduł CRM

System CRM - Moduł CRM


System CRM umożliwia zarządzanie relacjami z klientem poprzez Moduł CRM w bardzo szerokim zakresie. Dodatkowo w module tym mamy możliwość podglądu Umów z Klientem, Zamówień, Sprzedaży, Zakupów, Reklamacji oraz wiele innych funkcji.

Główna funkcjonalność Modułu CRM:

  • zarządzanie Kampaniami,
  • wyróżnianie Kampaniami nieaktywnych,
  • rejestrowanie i edycja Szans Sprzedaży w ramach Kampanii,
  • wyróżnianie Szans Sprzedaży nieaktywnych,
  • rejestrowanie Zamówień w kontekście Szans Sprzedaży,
  • rejestrowanie i edycja Zadań/Zdarzeń w kontekście Szansy Sprzedaży,
  • wyróżnianie Zadań/Zdarzeń nieaktywnych,
  • rejestrowanie i edycja Zapytań Ofertowych w kontekście Szansy Sprzedaży,
  • rejestrowanie i edycja Wymagań klienta w kontekście Zapytań Ofertowych,
  • wyróżnianie Wymagań klienta nieaktywnych,
  • kalkulacje Zapytań Ofertowych,
  • wyróżnianie kalkulacji Zapytań Ofertowych nieaktywnych,
  • rejestrowanie i edycja Ofert w kontekście Zapytań Ofertowych,
  • wyróżnianie Ofert nieaktywnych,
  • rejestrowanie i edycja Kontrahentów,
  • statusy Kontrahentów (5 kategorii),
  • okres widoczności Kontrahenta w systemie,
  • podgląd  Umów z Kontrahentami,
  • wyróżnianie Umów niezatwierdzonych,
  • podgląd Zamówień Kontrahentów,
  • wyróżnianie Zamówień niezatwierdzonych,
  • podgląd Sprzedaży do Kontrahenta,
  • podgląd Zakupów od Kontrahenta,
  • podgląd wszystkich Zakupów,
  • podgląd Reklamacji Kontrahenta,
  • wyróżnianie Reklamacji o nie ustalonym statusie,
  • definiowanie i edycja Lokalizacji,
  • analiza danych CRM bieżących oraz historycznych z wykresami,
  • filtrowanie danych,
  • dodawanie załączników dla dowolnych danych modułu,
  • bieżący status załączników,
  • stopień zaawansowania prac nad załącznikami,
  • zaawansowanie wykonania załączników w głównej grupie,
  • delegowanie załączników do innych modułów,
  • przegląd delegowanych załączników do bieżącego modułu,
  • stopień zaawansowania prac nad delegowanymi załącznikami,
  • zaawansowanie wykonania załączników delegowanych w głównej grupie,
  • potwierdzenie zapoznania się z delegowanymi załącznikami,
  • Okresy Rozliczeniowe,
  • Bieżący status Okresu Rozliczeniowego,
  • Czas Pracy w kontekście własnej Komórki Organizacyjnej,
  • Czas pracy Pracowników Komórki Organizacyjnej w wybranym miesiącu w rozbiciu na rodzaje godzin,
  • Dla Komórki Organizacyjnej szczegółowo w wybranym miesiącu: urlopy, L4, nadgodziny,
  • Bieżąca kontrola czasu pracy dla Komórki Organizacyjnej,
  • Ilość roboczogodzin dla Komórki Organizacyjnej w Okresie Rozliczeniowym,
  • Bieżący status danych Komórki Organizacyjnej,
  • Godziny Komórki na Projekty,
  • Czas pracy Pracownika w wybranym miesiącu w rozbiciu na rodzaje godzin w kontekście obowiązujących umów o pracę,
  • Dla Pracownika szczegółowo w wybranym miesiącu: urlop, L4, nadgodziny, pozostały urlop do wykorzystania,
  • raporty.

W module tym dostępne są następujące podmoduły: Czas Pracy Pracowników, Lokalizacje, Zarządzanie Załącznikami, Analiza danych CRM.

Standardowo Moduł ten oferuje 22 raporty w pełni pokrywających jego funkcjonalność.

 

Umów się na prezentację systemu

ISO 9001

system jakości

wspiera system jakości ISO 9001 w twojej Firmie

Odpady

przyjazny dla środowiska

wykorzystanie odpadów ogranicza wpływ na środowisko

Zasoby

lepsze wykorzystanie

poprawa wyniku finansowego Firmy

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.